badanie rynku i monitorowanie konkurencji
tworzenie baz danych oraz aktualizacja już istniejących (wprowadzanie danych do systemu)
przygotowywanie reklamacji
tworzenie raportów, umów i regulaminów
obsługa faktur + praca z systemami fakturowymi
research internetowy (wyszukiwanie informacji w konkretnej tematyce)
uzupełnianie dokumentów firmowych, umów
raportowanie
analiza konkurencji i trendów rynkowych
tworzenie wycen oraz zapytań ofertowych
prowadzenie baz klientów
Nawet najmniejsze rzeczy lecz w dużych ilościach generują największy chaos.
Najlepszy ogarniacz firmowej codzienności generuje największy potencjał czasu do wykorzystania na rozwój Twojej firmy.
Ten Ogarniacz to ja :)
W swoim zacisznym home office, przy kubku kawy, z psem i kotem u boku, pracuję z pasją i zaangażowaniem dla Ciebie! A dodatkowo każde wyzwanie zawodowe jest dla mnie inspiracją do dalszej nauki.
Zapraszam w swoje progi - może to właśnie Tobie w czymś pomogę?