• Twoja Asystentka
  • specjalizacja zawodowa
  • cennik
  • analiza danych
  • zadania administracyjne
  • zadania organizacyjne
  • grafika
  • content and SEO copywriting
  • korekta i redakcja tekstów
  • social media
  • transkrypcja
  • Kontakt

Zadania organizacyjne

 

Virtual Office Manager wirtualna recepcja/biuro

obsługa telefoniczna, mail, korespondencja z klientami, usuwanie spamu, ogólny porządek w skrzynce mailowej, prowadzenie kalendarza, tworzenie dokumentów i ofert, przygotowywanie pism (umowy, patronaty, sponsoring,itp) potwierdzanie spotkań, pilnowanie terminów, miękka windykacja, zestawianie kosztów biurowych

 

zdalna rekrutacja

wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych: redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń, publikowanie ich na portalach, preselekcja CV, kontakt z kandydatami (przekazanie informacji zwrotnej)

 

profesjonalna obsługa klienta

organizowanie konferencji, eventów, spotkań autorskich itp.

przygotowanie prezentacji z konspektem (PowerPoint)

tworzenie materiałów relamowych

tworzenie newsletterów

Nawet najmniejsze rzeczy lecz w dużych ilościach generują największy chaos.

Najlepszy ogarniacz firmowej codzienności generuje największy potencjał czasu do wykorzystania na rozwój Twojej firmy.

Ten Ogarniacz to ja :)

W swoim zacisznym home office, przy kubku kawy, z psem i kotem u boku, pracuję z pasją i zaangażowaniem dla Ciebie! A dodatkowo każde wyzwanie zawodowe jest dla mnie inspiracją do dalszej nauki.

Zapraszam w swoje progi - może to właśnie Tobie w czymś pomogę?

-->
Stworzone przez pl.mfirma.eu